29 Aralık 2014 Pazartesi

Opel Astra j - Motor temizliği (2.uygulama ve farklı ürünler)

Arkadaşlar motor temizliği hakkında bir konu açmıştım şimdi ise 2.bir başlık açtım burada yeni ürünler, uygulama şekli ve sonuçları sizlerle paylaşacağım.


ürünlerimiz: 
Sensei APC (Crystal Consepts)
Asprin (Sensei APC az kaldığı için biraz daha sulandırmak durumunda kaldım ama yine de işini iyi yaptı. genel işin %95ini Sensei ile yaptım ve arada Asprinden yardım aldım)
Plak2r
Detay fırçası
1 kova su
bolca MF bez

2 aylık kirimizi atmadan önceki halimiz  













fitil kenarlarını elden geçirmek lazım hemen işe koyulalım :)









tek başıma olduğumdan işlem sırasında malesef 1 foto çekebilmişim sadece :( birde arkadaşlar ne yapıyorsun, nasıl yapıyorsun diye sorduklarında bilgi vereyim derken uygulama esnasında foto çekmek aklımdan uçup gitmiş :(



işlem sonrası halimiz gayet güzel :) fitil kenarlarındaki temizlik tatmin edici :) aracın dış aksamı biraz kirli olduğundan üst kısımdaki kirler sizi yanıltmasın asıl amacımız zaten motor fitiller kenardan göz kırpınca dayanamadım :)













izlediğiniz için  teşekkür ederim :)

0 yorum:

Yorum Gönder

AD

REK AL